Sedmica 19/52: Sevap jagma

Dan za danom prolazi. Svakim korakom, sve smo bliži smrti. Sve smo bliži onom Danu kada ćemo stati pred Njega sami sa svojim djelima. Ljudi o tome ne vole ni pričati, čak ni ne razmišljati o tome. A treba. Treba što češće razmišljati o tom Danu i šta ćemo imati ponuditi. Kakav će nam biti ”saldo” na računu? Hoćemo li se stiditi ili ćemo biti ponosni? Hoćemo li stajati podignute ili spuštene glave? Kada krenem razmišljati o tome obuzme me strah, nelagoda. A ustvari treba da prevladaju osjećaji sreće što imamo priliku biti blizu Njega, osjećaj nade u Njegovu milost- nade da će nam progledati kroz prste, zanemariti, oprostiti sve ono loše što smo radili, a da će nam biti teško na vagi sve ono dobro što smo radili. Ta slika nas kako stojimo na Dan polaganja računa treba da nas vodi u životu. Treba da nas podsjeća na našu misiju- da sve što radimo bude za Njegovo zadovoljstvo, a da se klonimo svega što je On zabranio (i što svakako nije ni dobro za nas).

Ta slika treba da nas podsjeti da se ne trebamo bojati smrti, jer smrt nije kraj. Smrt je samo početak nečega trajnijeg, ljepšeg, boljeg. Ta slika treba da nas podsjeća na prolaznost naših života, da nismo sami sebi svrha i da život na dunjaluku nije samo onako. Dunjaluk nam služi kao poligon za činjenje dobrih djela. Ili, kako ja često objašnjavam djeci na njihovom jeziku, dunjaluk je kao neka igrica u kojoj treba da skupimo što više bodova, poena, kako bi prešli na drugi (bolji) nivo.

Kada bi se podsjećali na ovu sliku, manje bi se ružno ponašali jedni prema drugima, manje bi tračali, manje bi pretjerivali s hranom, manje bi mrzili, zavidjeli, bili ljubomorni, manje bi se sikirali zbog gluposti. Jer bi znali da su te gluposti prolazne. Znali bi da će iskušenje koje nas je trenutno zadesilo, proći i znali bi da ćemo dobiti dodatne ”poene” ako se strpimo u tom iskušenju. Da imamo tu sliku na umu, jagmili bi se za sevape, takmičili ko će prije učiniti dobro djelo. Jer svako voli da skupi dodatne poene i da popravi rezultat. Treba da se češće sjetimo te slike kako stojimo i čekamo da nam se obračuna saldo naših poena, kako gledamo naša dobra i naša loša djela i kada nam je glavna misao- ”Eh da mi je samo još jedan dan da činim dobro, da prikupim što više poena”. A danas ne razmišljamo da je možda baš ovaj dan taj dodatni dan koji nam je poklonjen da popravimo račun. Zamislite da svaki dan tako razmišljamo, koliko bi nam život bio drugačiji, bolji i ljepši. Da svaki dan zamislimo kako stojimo pred Gospodarom i pred vagom naših djela i da svaki dan sebi kažemo kako ćemo taj dan iskoristiti što bolje i prikupiti što više poena.

Ne treba to biti megalomanija. I to je jedna stvar koju zanemarujemo- dobra djela su i u malim stvarima. Ne znači da se svaki dan trebamo nasađivati na glavu da promijenimo svijet i riješimo sve svjetske probleme. Ne, čak naprotiv. Dobra djela kreću od nijeta. Svako jutro kad se probudimo trebamo zanijetiti da ćemo taj dan činiti što više dobrih, a kloniti se loših djela. I onda korak po korak. Dobro djelo je nahraniti svoju porodicu, napraviti ručak, popričati sa svojim djetetom, pomilovati ga, nasmiješiti se osobama s kojim komuniciramo. Dobro djelo je skloniti granu s puta da ne smeta nikome. Zamislite sa svakim tim djelom, poeni se skupljaju.

Neka nam svaki dan bude sevap jagma, a da na Danu kada se budu računi polagali stojimo ponosni na naša djela, znajući da je on Milostiv, Najmilostiviji s nadom da će nam oprostiti naša loša djela.

 

Mini zadatak:

Zadajte sebi u zadatak sevap jagmu- zamislite da vam je danas poklonjen ovaj dan da činite što više dobrih djela, zanijetite da ćete dan na to koristiti i imajući na umu to idite kroz dan, koristeći svaku priliku da skupite što više ”poena”, čak i na malim stvarima.

Na  FB stranici Dnevnik jedne hidžabice  ove sedmice pričamo o tome koliko razmišljamo o smrti, o ahiretu, o polaganju računa i koliko nas to vodi kroz ovaj dunjalučki život. Pridružite nam se ❤

Advertisements
Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 18/52: Kvalitetno vrijeme s porodicom

Nestvarno nam se čini (a pogotovo našoj djeci) kada nam starije generacije pričaju o vremenima kada neko ode u inostranstvo i mjesecima čekaju njegovo pismo da se javi kako je ili kratki poziv telefonski koji na kraju ispadne i preskup, pa se i izbjegava. Nestvarno nam je, jer je tehnologija toliko napredovala da smo povezani sa cijelim svijetom, a opet s druge strane ljudi su otuđeniji nego ikad prije. Paralelno s tim, aktivno se radi na rušenju porodice kao institucije. Više se to čak ni ne krije ni ne zamotava, već se direktno radi na tome. Nedavno sam čula za neku feministkinju koja otvoreno tvrdi da je porodica neprijatelj društvenom razvoju jer sprečava ženu da da svoj puni doprinos društvu, te se kao takva porodica treba uništiti.

U takvom vremenu moramo uložiti dodatne napore kako bi zaštitili svoje porodice i kako bi svi zajedno rasli kao zdravi nukleusi pozitivnog razvoja i napretka. U moru obaveza koje imamo svaki dan, ključno je da odvajamo vrijeme za svoju porodicu i da to vrijeme bude što kvalitetnije provedeno. Međutim, kada uzmemo u obzir sve prethodno navedeno, to postaje sve veći izazov iz dana u dan.

Evo par aktivnosti koje smo mi uvrstili u našu brzu svakodnevnicu, a koje kao rezultat daju veću bliskost unutar porodice, ali i zajednički rast i razvoj:

 

  • Izlet u prirodu

 

Treba iskoristiti blagodat blizine planina koje nas okružuju i blagodat predivnih prirodnih bogatstava u našoj državi.

  • Family night out

 

Svaki prvi vikend u mjesecu imamo naš porodični izlazak, koji može da bude posjeta nekoj kulturnoj manifestaciji, kinu, pozorištu ili jednostavan izlazak na ćevape i sladoled. Ovo sam uvela u naš porodični kalendar s namjerom da nam postane tradicija koje ćemo se držati i kasnije, kada djeca budu starija i kada budu imali puno obaveza, ali da uvijek znaju da je taj prvi vikend u mjesecu rezervisan za porodični izlazak.

  • Čitanje pred spavanje

 

Bez obzira koliko smo umorni, koliko nam se spava, nastojimo da nikada ne preskačemo našu rutinu čitanja pred spavanje. Ima nešto posebno u tome. Ne samo koristi pročitanih knjiga, već sami taj proces kada se oni ušuškaju a ja im čitam, pa još usput nešto diskutujemo, razmjenjujemo mišljenja… To je stvarno nešto neopisivo.

  • Društvene igre

 

Uvijek se može naći vrijeme za jednu partiju Una, Čovječe ne ljuti se ili neke druge društvene igre. Stiže nam zima. Vrijeme da se skine prašina sa društvenih igara i da započne sezona porodičnih društvenih igara.

  • Kino party

 

Nađemo neki super crtani ili porodični film, napravimo ugođaj- kokice, grickalice, ugasimo svjetla i imamo kućni kino party J Nakon toga porazgovaramo o tome šta smo pogledali, koje su pouke, šta smo naučili, koji nam se dio posebno svidio i slično.

  • Porodični dnevnik

 

Imamo jednu svesku u koju pišemo porodični dnevnik u vidu mapa uma. Ninsmo baš dosljedni, a kada nakon nekog vremena uzmemo da prelistamo svesku, bude nam drago zbog svakog dana koji smo zabilježili. Proces je jednostavan- napravimo mapu uma, odnosno oblačić sa danom i datumom i onda na granama ukratko napišemo ili nacrtamo šta nam je obilježilo taj dan. To sve zajedno traje veoma kratko, a efektivno je, jer je činjenica da u moru informacija brzo zaboravljamo stvari, pa nam ovakav jedan podsjetnik itekako dobro dođe kao uspomena. Nekada se i zanesemo, pa uzmemo flomastere raznih boja, pa to baš bude jedna šarena lijap mapa uma. A nekada to bude jednostavni oblačić sa parključnih riječi za taj dan, što je sasvim dovoljno da nas vrati u prošlost.

 

Mini zadatak:

Uvedite u svoju svakodnevnicu neku novu aktivnost kvalitetnog provođenja vremena s porodicom. Budite dosljedni, ustrajni i ne dozvolite da vas druge obaveze odvuku od tih aktivnosti.

 

Na  FB stranici Dnevnik jedne hidžabice  ove sedmice razmjenjujemo prijedloge za aktivnosti za kvalitetno vrijeme s porodicom. Pridružite nam se 🙂

 

 

Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 17/52: Fokus

 U moru distrakcija, informacija, zadataka, teško je naći i održati fokus. A opet s druge strane, fokus nam je prijeko potreban. Kada izgubimo fokus, onda se naši dragocjeni resursi- vrijeme i energija, bespovratno troše na neke stvari, dok druge, daleko draže i vrednije ne dobiju zasluženu pažnju.

Kako se fokusirati? Ima jedna alatka koja meni puno pomaže u tome. Timer. Da li onaj na mobitelu, onaj na rerni, ili neki treći, timer nam je najbolji prijatelj kada se želimo fokusirati. Princip je jednostavan- navijete timer na recimo 20 minuta, i onda se fokusirate na taj jedan zadatak pred vama sve vrijeme dok timer ne odzvoni. Za to vrijeme će stizati notifikacije, pozivi, distrakcije, ali samo treba izdržati dok ne odzvoni timer. Ali možete sebi i olakšati, pa za to vrijeme se isključiti sa interneta (neće svijet propasti za 20 minuta). Ta tehnika se zove i pomodoro tehnika, a naziv je dobila po izgledu kuhinjskih timera, koji su prije bili u obliku paradajza, pomodora. Vrlo je upotrebljiva, kako na poslu, tako i za druge zadatke- kućanske poslove, pisanje, a naročito je upotrebljiva i sa djecom- fokusirano vrijeme za zadaću, za čitanje, za raspremanje sobe, za bilo koji zadatak.

 

Mini zadatak:

Isprobajte pomodoro tehniku na nekom zadatku. Šta primjećujete? Da li vam pomaže da se fokusirate?

 

Na  FB stranici Dnevnik jedne hidžabice razgovaramo o fokusu i distrakcijama. Kako se vi fokusirate? Kako se borite protiv distrakcija? Kako filtrirate bitno od nebitnog? Koji su vaši savjeti sa postizanje fokusa?

Radujem se razmjeni savjeta na ovu temu ❤

Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 16/52: Digitalna ishrana

Prošle sedmice smo pričali na temu kako ljudi oko nas utiču na nas. A ove sedmice se nadovezujemo na tu temu, sa pričom o tome kako društvene mreže i mediji utiču na nas i kako nas oblikuju. Ima ona izreka ”Ono si što jedeš”, ali danas bi prije rekli ”Ono si što konzumiraš kroz digitalne tehnologije i medije”. Nekad nismo ni svjesni koliko na nas utiče ono što pročitamo, pogledamo ili poslušamo na društvenim mrežama, portalima, You Tube i drugim kanalima. Bombardovani smo konstantno informacijama, sadržajima, mišljenjima… Ukoliko nemamo neka pravila, filtere, ukoliko nam je nezdrava digitalna ishrana, to će se ubrzo odraziti na naše zdravlje.

Evo par principa koje svako od nas može primjeniti:

Digitalni bonton

Zaista je ružno kada s nekim razgovarate a ta osoba istovremeno bleji u svoj mobitel, ili još gore, tipka nešto na mobitelu. I sama se nekad uhvatim da to radim, ali se trudim kada razgovaram s ljudima, da ne gledam u mobitel i da ga po mogućnosti sklonim od sebe kako me ne bi kopkalo šta to upravo pristiže. Neki dan sam vidjela grupu tinejdžera kako šetaju i svako od njih ima slušalice u ušima. I to mi je digitalna nekultura. Ako se s nekim družiš, ta osoba zaslužuje tvoju punu pažnju. Bilo bi super da neko napiše digitalni bonton i da se to dijeli djeci u školama.

 Pozitiva, pozitiva

Bio je jednom na Facebook-u izazov pozitivnost, da na jedan dan, ili jednu sedmicu na svoj zid postavljamo samo pozitivne stvari. Ispočetka je bilo neobično, jer smo navikli da dijelimo crnjake. Ali efekat takvog jednog izazova je predivan. Odjednom saznamo i obratimo pažnju na grupu učenika koji su osvojili zlatnu medalju na svjetskom nivou iz oblasti matematike i slične vijesti koje se obično utope u moru negativnih vijesti. Treba zaobilaziti ne samo čitanje negativnih stvari, nego i širenje dalje.

Bez svađe

Ne znam u čemu je poenta rasprava i prepucavanja u komentarima na društvenim mrežama sa osobama koje ni ne poznajete. Čim vidim takvo nešto, temo zaobilazim u širokom luku. FB postovi zaista nisu mjesto gdje ćete se boriti za svoje argumente ili čvrsto braniti svoje mišljenje. Postoje drugi, mnogo kulturniji i smisleniji kanali za te stvari.

Digitalna dijeta

Sve više shvatam da je za očuvanje zdravog razuma i mira, potrebno s vremena na vrijeme isključiti se od svega. Treba kao princip uvesti digitalnu dijetu- da se na par sati, na jedan dan ili čak za cijeli vikend, isključimo iz virtuelnog svijeta i živimo u pravom životu. Da malo vježbamo kako je to biti prisutan, jačati prave veze u pravom životu, a ne na društvenim mrežama.

 Tema sedmice:

Na FB stranici Dnevnik jedne hidžabice ove sedmice razmjenjujemo savjete i iskustva o konzumiranju sadržaja s društvenih mreža i medija. Koji su principi kojih se pridržavate na društvenim mrežama? Kako filtrirate silne sadržaje i informacije kojima smo svakodnevno bombardovani? Primjenjujete li ikad digitalnu dijetu? Vodite li računa o digitalnoj (ne)kulturi? Šta bi po vama trebalo obavezno ubaciti u digitalni bonton? Radujem se razmjeni iskustava na ovu temu.

Napomena: Koncept serijala ”52 sedmice za bolju verziju sebe” je inspirisan knjigom Joy Jots- Exercises for a Happy Heart autorice Tamare Gray.

 

Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 15/52: Ljubomorno čuvajte svoju energiju i vrijeme

U zadnje vrijeme osjećam kako mi mozak ne funkcioniše kako treba. Neke banalne stvari uopšte ne povežem, ne upalim. U glavi konstantno haos. Stalno se osjećam pogubljeno. Vrtila sam se u začaranom krugu pokušavajući da pronađem uzrok, dok nisam malo dublje analizirala interakcije koje imam s ljudima svaki dan. Šokirala sam se kad sam nabrojala 30-40 osoba  s kojima intenzivno komuniciram svaki dan. To je samo prvi krug ljudi oko mene! Kada bih računala na sve osobe s kojima komuniciram dnevno, brojka bi narasla i do 100. Stotinu ljudi! Na prvu to zvuči super. Ljudi oko nas su bogatstvo i blagodat. Ali obzirom da nisam uspjela razviti prave mehanizme za filtriranje energije, to znači da ja na kraju svakog dana u glavi sa sobom ponesem onih mojih 40 osoba sa svim njihovim boljkama, iskušenjima, emocijama koje ja s njima proživljavam. Pa nije ni čudo što mi je u glavi konfuzija.

Imamo one ljude iz našeg okruženja koji su toksični i koji nas pune negativnom energijom. Ali za njih nekako znam šta raditi. Jednostavmo ih ukloniti iz svog okruženja, ignorisati, zanemariti. Meni je veći izazov kako biti na raspolaganju bliskim ljudima oko sebe, a pri tome ne opteretiti sebe do te mjere da ne možete funkcionisati.

Na nas se prenose energije ljudi s kojima komuniciramo, da li u pravom ili virtuelnom životu. Jednostavno se punimo tim stvarima. Super je kada nam ljudi oko nas služe kao izvori pozitivne energije. Ali ako nas svakodnevne interakcije više prazne, ispijaju nam pozitivnu energiju, pune nas negativnom energijom, onda je jasno da moramo izgraditi neke mehanizme i sačuvati svoj zdrav razum.

Evo par stvari koje se mogu uraditi za očuvanje svog mentalnog zdravlja:

DIGITALNI POST

S vremena na vrijeme treba napraviti pauzu od virtuelnih interakcija, naročito ako osjetimo da nam troše našu dragocjenu energiju. Digitalni post je odličan alat za to. Jednostavno na par sati, jedan dan ili čak cijeli vikend, isključimo se sa interneta. Moram vas upozoriti, na početku ćete vjerovatno osjetiti apstinencijsku krizu. Mislićete da propuštate sve. Međutim nakon nekog vremena zaključićete da ništa ne propuštate, a da ste se s druge strane odmorili mentalno, da ste odjednom dobili toliko vremena na raspolaganju i da ste počeli primjećivati neke stvari iz svog okruženja koje prije niste primjećivali. Izazovite sebe. Uvedite sebi povremeni digitalni post.

MIR I TIŠINA

Kad ste zadnji put sjedili u potpunom miru i tišini? Uvedite u svoju svakodnevnicu trenutke potpunog mira i tišine. Dozvolite svom mozgu da se regeneriše, odmori, prije nego pustite svu buku iz virtuelnog i pravog svijeta. To može biti tako što ćete nakon namaza ostati da sjedite u miru koju minutu,  ili tako što ćete se probuditi ujutru prije svih i uživati u tišini, otići prošetati sami u prirodi ili komšiluku dok svi spavaju… Čak i u tim trenucima, mozak će raditi sto na sat, počeće vam dolaziti ideje, razmišljaćete šta sve trebate raditi, ali neka, pustite ga, a onda ga polako vraćajte tako što se fokusirate samo na duboko disanje.

MINI PROJEKAT:

  1. Razmislite o interakcijama koje svakodnevno imate sa ljudima oko vas. Da li ima toksičnih ljudi koji vas pune negativnom energijom? Imate li kvalitetne mehanizme za energije bliskih ljudi oko vas, ili na sebe prenosite sve njihove probleme i emocije?

2. Uvedite sebi digitalni post barem na dva sata svaki dan (a nakon nekog vremena neka to bude dan ili cijeli vikend). Izvucite zaključke iz takvog eksperimenta.

3. Uvedite sebi vrijeme mira i tišine u svakodnevnicu. Počnite tako što ćete naviti timer na jednu minutu dnevno  samo da sjedite u miru i tišini i ništa ne radite, pa s vremenom povećavajte. Odjednom će minuta da traje jako dugo.

Na FB stranici ove sedmice ćemo razgovarati o energijama ljudi iz našeg okruženja i kako utiču na nas. Pune li nas ljudi negativnom energijom? Crpe li nam pozitivnu energiju? Kako od ljudi oko nas napraviti izvore pozitivne energije, a ne samo one koji nas crpe? Imate li izgrađene mehanizme za filtriranje tih energija? Kako biti na raspolaganju bliskim ljudima oko sebe, a pri tome sačuvati sebe i svoj zdrav razum? Opterećujemo li se očekivanjima ljudi oko nas? Nastojimo li ispuniti ta očekivanja ili imamo svoj pravac?

Baš se radujem razmjeni iskustava na ovu temu.

 

Napomena: Koncept serijala ”52 sedmice za bolju verziju sebe” je inspirisan knjigom Joy Jots- Exercises for a Happy Heart autorice Tamare Gray.

Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 14/52: Deset stvari na svoje mjesto

Održavanje doma urednim je veliki izazov nama ženama, naročito kada to domaćnistvo uključuje i djecu. Prije ili kasnije dolazimo do zaključka da je uključivanje ukućana u taj proces neminovan, ako želimo sebi da olakšamo život. Na tom putu možemo izabrati teži, ali efektniji način ili lakši, ali manje efektan. Većina nas poseže za ovim lakšim, koji se otprilike svodi na to da svakodnevno svojim ukućanima ponavljamo po milion puta iste stvari, galamimo, rondamo, kukamo, ucjenjujemo, ali na kraju kao da pričamo sa zidom- odjeća razbacana na sve strane, čarapa u svakom ćošku, od obuće se ne može ući u kuću, a o igračkama da ne pričamo. Sreća pa postoji i drugi način koji je naizgled teži, jer od nas zahtjeva malo kreativnosti i ustrajnosti, ali koji je daleko efikasniji. A to je da proces raspremanja kuće učinimo zanimljivim i zabavnim. Ima tu puno nekih trikova kojim se možemo poslužiti. Ja ću vam navesti dva koja sam lično isprobala i koji su mi se pokazali kao super efikasni:

 

Igra ”deset stvari na svoje mjesto”

Ukratko, igra cijela porodica, a cilj igre je u što kraćem roku vratiti deset stvari na svoje mjesto. Onaj koji prvi to odradi, pobjednik je. Super zabavno i zanimljivo, a u nekoliko minuta 30-40+ stvari završi na svom mjesto, što bude veoma vidljivo u raspremljenosti doma. Mi često pravimo varijacije ove igre. Npr. navijemo timer na pet minuta pa se takmičimo ko će više stvari vratiti na svoje mjesto u tom periodu i slično. Pustite mašti na volju kada smišljate ove igrice. Cilj vam je jasan 🙂

 

Zaduženje ili chore

Svako u porodici dobije svoje ”zaduženje”, pa čak i oni najmlađi, i onda su odgovorni za to svoje zaduženje. Recimo kod nas je najmlađi član zadužen za obuću ispred vrata. Njegova je dužnost da obuća uvijek bude posložena, ono što treba da bude u cipelaru, da se ubaci i slično. Ovo je isto veoma efikasno, jer se djeca osjete važna i bitna kada im se ukaže povjerenje da budu odgovorni za nešto. Oni to vrlo ozbiljno shvate, i pored toga što se nama olakša za jedan posao manje, ovakav pristup ima i veliki uticaj na djetetovo samopouzdanje. Još ako ga pohvalite da je dobro odradio svoj posao, samopouzdanje raste, a još će mu biti draže da se nastavi truditi da svoj posao obavlja najbolje što može.

 

Jedva čekam da čujem trikove kojima se vi služite da uključite svoje ukućane u kućanske poslove. Družimo se na FB stranici, sa temom sedmice ”Uključivanje ukućana u kućanske poslove” gdje razmjenjujemo iskustva, savjete i trikove na ovu temu.

 

Pridružite nam se 🙂

 

Napomena: Koncept serijala ”52 sedmice za bolju verziju sebe” je inspirisan knjigom Joy Jots- Exercises for a Happy Heart autorice Tamare Gray.

 

Objavljeno Uncategorized | Komentariši

Sedmica 13/52: Peglancija

Peglanje mi je bio jedan od omraženijih kućanskih poslova. Ali kad sam shvatila da mi nema puno koristi da se opirem i da me hrpa za peglanje čeka kako god da okrenem, onda sam odlučila da barem sebi olakšam ili nekako omilim taj posao.

Evo par trikova koje sam ja primjenila, da mi sada, ne samo da nije toliko teško, već se često i radujem toj sesiji peglanja:

  • Peglam jednom sedmično, obično jedan dan vikenda. Tada ispeglam mužu pet košulja za tu radnu sedmicu, djeci kimono za karate, sebi pet tunika ili šta već skontam da bih mogla nositi tu sedmicu, i šta god preko toga dobacim je bonus, ali obično se tu zaustavim, jer to bude dovoljno za tu sedmicu da nema jutarnje frke sa peglanjem i da peglu ne moram ni pogledati do narednog vikenda. A plus su nam dodatno olakšana jutra kada se spremamo za posao- izbor šta obući pada na pet ispeglanih stvari 🙂 Kada mi nešto poremeti ovu rutinu za peglanje, pa ne stignem ispeglati, ta sedmica nam izgleda daleko haotičnije i stresnije.
  • Imam posebno mjesto na mobitelu na koji spašavam sve zanimljive i korisne linkove za razna predavanja i slične stvari koje mi neko pošalje ili na koje naiđem. Onda, kada dođe vrijeme peglanja pustim sebi ta predavanja i spojim ugodno s korisnim. Nekada, kada baš nisam raspoložena za predavanja, jednostavno pustim sebi My Mix sa Youtube i uživam.

Zaključila sam da peglanje ne mora biti peglancija 😀 Do nas je da olakšamo sebi i da napravimo da nam bude dobro i da od limuna napravimo limunadu.

Tema sedmice:

Na FB stranici Dnevnik jedne hidžabice ove sedmice razmjenjujemo savjete i iskustva o peglanju. Volite li peglati? Imate li preporuku za neku super peglu koja baš olakšava sam proces? Peglate li svaki dan ili imate neki drugi sistem za peglanje? Koji su tips and tricks da više uživamo ili olakšamo sebi proces peglanja?

Radujem se razmjeni iskustava na ovu temu.

 

Napomena: Koncept serijala ”52 sedmice za bolju verziju sebe” je inspirisan knjigom Joy Jots- Exercises for a Happy Heart autorice Tamare Gray.

 

Objavljeno 52 sedmice | Označeno , | Komentariši